середу, 28 жовтня 2015 р.

О.Єльникова про подвійний підхід до вимог вчителя

Олена Єльнікова
 "Подвійні стандатри лінивого вчителя від Джонатана Мартіна"

Подвійні - це до себе одні стандарти, а до інших - інші. Зовсім сумно, коли вчитель до учнів більш вимогливий, ніж до себе.


1.     Що ви маєте на увазі, коли кажете, що не було часу на виконання домашнього завдання??!!
Та ви просто не хотіли робити його!
2.     В мене немає часу на опанування та використання комп'ютерних технологій для навчання.
Є купа інших методик навчання
.



Якщо я -учитель- хочу,

1) щоб учні слухали мене на уроці,
навіть коли говорю нудне, то маю слухати ораторів на нарадах, навіть коли вони говорять відоме;

2) щоб учні виконували Д/З, то мушу згадувати про "ВКонтакте", де вони частіше, ніж у підручнику, про Facebook, де бувають колеги і батьки + корисна інформація, про купу сервісів Google, з якими навіть не всі діти знайомі;

3)щоб учні встигали на урок,то повинна за всіх "об'єктивних"обставин приходити вчасно;

4) щоб учні не використовували мобільного, то вимушена іґнорувати власний (або бодай би перепросити:)за його використання);

5)щоб учні віталися до мене, то погоджуюся привітатися першою (між іншим відповісти ще ніхто не відмовився:);

6)...?)...8) ...

Правда, жодних ґарантій , що усі 14, 28, 35 почують, виконають Д/З, не спізняться, забудуть про ґаджети... Зате совість моя очищається:)


Немає коментарів:

Дописати коментар